LOADING

Zwiększ sprzedaż przez telefon w swojej firmie
Zainstaluj narzędzie SiteCall na swojej witrynie
WERSJA TESTOWA
7 dni bezpłatnego generowania leadów

bez jakichkolwiek limitów

O SITECALL

poznaj możliwości systemu

SMALL

pln59,-
MIESIĘCZNIE

  • liczba rozmów (42)

  • ilość doradców (2)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

MEDIUM

pln259,-
MIESIĘCZNIE

  • liczba rozmów (220)

  • ilość doradców (5)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

LARGE

pln599,-
MIESIĘCZNIE

  • liczba rozmów (750)

  • ilość doradców (10)

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Funkcje systemu

Sprawdź, co oferuje SiteCall
  • ZDOBĄDŹ KLIENTA
  • SŁUCHAWKA
  • FORMULARZ
  • Personalizacja
Zdobywaj klientów rozmową telefoniczną z użytkownikami strony www
Zdobywanie kontaktów do potencjalnych klientów B2B i B2C staje się niezwykłe proste, dzięki SiteCall! Wystarczy umieścić krótki kod w kodzie źródłowym strony internetowej i wydelegować pracowników do obierania połączeń uzyskanych poprzez witrynę.

Odbieraj połączenia od osób, które w inny sposób by się z Tobą nie skontaktowały. Nawet nie wiesz, ilu takich potencjalnych klientów tracisz dziennie. Nie dopuść do takiej sytuacji. Z pomocą SiteCalla zmienisz status „potencjalny klient” na „stały klient”.

Wersja testowa
Zamieść słuchawkę na dowolnej ilościwitryn i domen

Kliknięcie graficznego interfejsu w postaci słuchawki to pierwszy krok dla klienta, który chce się z Tobą skontaktować.

SiteCall pozwala na umieszczenie dowolnej ilości „słuchawek” na domenach i podstronach, które obsługują połączenia do poszczególnych działów lub konsultantów. Ten graficzny interfejs może być przez Ciebie dowolnie konfigurowany – możesz określić, po jakim czasie ma się słuchawka wyświetlać, czy ma być obecna cały czas na stronie oraz gdzie konkretnie ma wyświetlać się (np.: w prawym lub lewym rogu strony, na górze czy na dole).

To także Ty decydujesz o tym, jaki kolor ma mieć przycisk i czy ma pojawiać się tekst przed rozwinięciem formularza.

Wersja testowa
Przyciągnij i zatrzymaj uwagę

Formularz to nic innego tylko okienko, które pokazuje się potencjalnemu klientowi, gdy odwiedza on Twoją stronę. To drugi krok, dzięki któremu klient może się z Tobą skontaktować.

Okienko zawiera informację, po jakim czasie użytkownik może spodziewać się telefonu od konsultanta, a także prosi go o podanie numeru telefonu.

To od Ciebie zależy, kiedy użytkownik dostanie informacje o możliwości skontaktowania się z firmą. Formularz może wyświetlać się zaraz po wejściu na stronę, przy jej zamykaniu lub w momencie, w którym przewija stronę (np.: po 60 proc.).

Wersja testowa
Konfiguruj i zmieniaj wygląd SiteCall

SiteCall to system, który dopasowywany jest pod indywidualnego klienta.
Ty decydujesz, jak mają wyglądać poszczególne elementy SiteCall. Personalizacji ulega kolor, położenie na stronie, treść formularza, czy czas oczekiwania, jaki jest podawany potencjalnemu klientowi.

Wypróbuj wersję testową SiteCall i przekonaj się samemu, ilu potencjalnych klientów możesz dziennie zyskać, dzięki temu systemowi.

Wersja testowa

INTEGRACJE

Oferowane pakiety korzyści

Zawartość i cena pakietu

SMALL

Zwiększ konwersję na stronie z pakietem SMALL. Wybierając ten pakiet, otrzymujesz 42 rozmowy w miesiącu, 2 konta z dostępem do panelu, a także możliwość automatycznego połączenia w 26 sekund. Bez limitu masz dostęp do: historii połączeń, ilości słuchawek, domen oraz oddziałów firmy. Zapewnij potencjalnym klientom natychmiastowy kontakt z Twoją firmą, instalując SiteCall.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

  • 42POŁĄCZENIA
  • 100POBRAŃ
  • 15INNYCH FUNKCJI

pln

59

/msc

WYBIERZ PAKIET
Pełna opłata za implementację narzędzia SiteCall na Twojej stronie

MEDIUM

Uzyskaj jeszcze większy ruch na stronie, wybierając pakiet MEDIUM. W tym pakiecie zwiększasz ilość doradców do 5, a także ponad pięciokrotnie wzrasta liczba rozmów w danym miesiącu! W tej opcji znajdziesz także rozbudowany system API oraz większą ilość kont z dostępem do panelu WWW. Pakiet MEDIUM to szansa na jeszcze lepszą konwersję i wyższą sprzedaż.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

  • 220POŁĄCZEŃ
  • 331POBRAŃ
  • 18INNYCH FUNKCJI
  • 100GBBANDWIDTH

pln

259

/msc

WYBIERZ PAKIET
10% RABATU
na implementację narzędzia SiteCall na Twojej stronie

LARGE

Pakiet LARGE to nieograniczone możliwości sprzedażowe. Wybierając tę opcję, uzyskujesz dostęp do jeszcze większej ilości funkcji! Zwiększ liczbę rozmów w miesiącu do 750, miej aż 10 doradców i tyle samo kont z dostępem do panelu WWW. Dodatkowo zyskujesz możliwość konsultacji dotyczących wdrożenia systemu. Doskonałe rozwiązanie dla dużych firm i korporacji, które w ten sposób mogą wzmacniać siłę swojej marki.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

  • 750POŁĄCZEŃ
  • 121POBRAŃ
  • 19INNYCH FUNKCJI
  • vmdvoice MAIL DETECTION

pln

599

/msc

WYBIERZ PAKIET
20% RABATU
na implementację narzędzia SiteCall na Twojej stronie

ENTERPRISE

Przejmij pełną kontrolę nad SiteCall i dopasuj system do swojego biznesu! Wybierając pakiet ENTERPRISE, to Ty ustalasz ilość liczby rozmów w miesiącu, ilość doradców czy kont z dostępem do panelu WWW. Dodatkowo zyskujesz funkcje infolinia i wirtualna centrala, których nie ma w pozostałych pakietach. Pozyskuj nowych klientów i zwiększ sprzedaż swojej firmy w sektorze B2B i B2C.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

  • 56Pobrań
  • Funkcje do ustalenia

Aktualności

Bądź na bieżąco
Oferta bukmachera Betclic
By: Teosto@0115

Pomimo że od powrotu Betclic na polski rynek nie minęło wiele czasu, należy on obecnie do grona najpopularniejszych w Polsce bukmacherów. W dzisiejszym wpisie scharakteryzujemy zatem pokrótce zarys jego oferty i przedstawimy szczególnie atrakcyjne kody Betclic, z którymi warto się zapoznać.

Czytaj więcej
By: Teosto@0115

Współpraca z klientami indywidualnymi i firmami zdecydowanie różni się od siebie. W obu przypadkach obowiązują odrębne zasady. Marketing B2B i B2C są rodzajami relacji, w ramach których zawiera się transakcje. W obu systemach można znaleźć zarówno różnice, jak i podobieństwa. Jakie? Tego dowiecie się z poniższego artykułu.

Czytaj więcej
efekt wabika
By: Teosto@0115

Większość konsumentów podczas zakupów kieruje się ceną produktu lub usługi. Bo któż z nas nie wolałby kupić więcej, wydając mniej? Wydaje się to być z pozoru racjonalne podejście, jednak, jak przeczytasz w naszym najnowszym artykule, nie zawsze kierujemy się rozsądkiem, czego najlepszym przykładem jest efekt wabika. Dziś opowiemy Ci o tym, jak sprzedawcy wykorzystują błędy poznawcze, a my

Czytaj więcej