LOADING
Content marketing, inaczej zwany marketingiem treści, to forma strategii polegająca na pozyskiwaniu klientów za pomocą treści dopasowanych do ich potrzeb oraz oczekiwań. Odnosi się do różnorodnych materiałów, które publikowane są przez Internet. Pojęcia z nim związanie mogą być trudne do zrozumienia, dlatego dzisiaj przygotowaliśmy dla Was słowniczek pojęć content marketingowych.
Jak sprzedawać przez telefon, by mieć wyniki? W dzisiejszym artykule przedstawimy 8 porad, które ułatwią Ci pracę w call center. Sprawdź, gdzie popełniasz błąd.
Patetycznie czy z humorem? Jednoznaczny przekaz, a może gra słowna? Pomysłów na stworzenie treści do landing page’a może być wiele, ale cel jest jeden – mamy zachęcić użytkownika do wykonania jakieś akcji. W jaki sposób to zrobić? W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak stworzyć dobry tekst na landing page.
Nowy rok, nowa… kampania marketingowa. Sprawdź naszą małą ściągę w formie infografiki, na której znajdziesz najważniejsze święta i włącz je do swojej kampanii reklamowej.
SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to dziedzina coraz bardziej znana. Temat SEO pojawia się znacznie częściej, ale nadal kryje sporo niewiadomych. Aby ułatwić zrozumienie działań związanych z pozycjonowaniem, przygotowaliśmy dla was słowniczek pojęć SEO.
Media społecznościowe wciąż prężnie się rozwijają. Wraz z pojawianiem się nowych funkcji oraz możliwości, szczególnie tych reklamowych – rozszerza się lista pojęć, które warto, a nawet trzeba znać. W dzisiejszym artykule przybliżymy Wam 10 istotnych określeń dotyczących portalu Facebook.
Landing page to istotny element kampanii, to od niego w dużej mierze zależy, czy osiągniesz założone cele, czy spalą one na panewce. I choć nie ma jednego skutecznego szablonu, który sprawdziłby się w każdej sytuacji, to jest kilka zasad, dzięki którym zwiększysz swoją szansę na większą sprzedaż. Jak zrobić skuteczny landing page – kliknij nasz tekst i poznaj
Posiadanie własnej strony internetowej przy prowadzeniu organizacji jest aktualnie koniecznością. Zadaniem strony internetowej jest dostarczanie potencjalnym klientom informacji na temat oferowanych produktów, świadczonych usług, czy organizowanych wydarzeń. Niestety, jeśli strona nie jest widoczna w Internecie, stanie się ona bezużyteczna. Istnieje możliwość naprawienia tego problemu za pomocą marketingu internetowego, są nimi działania między innymi z zakresu SEO. Co to
Utarło się myślenie, że klienci zwracają jedynie uwagę na cenę produktu, a im jest ona niższa, tym chętniej dokonają zakupu. Jednak cena, choć jest istotna, nie jest jedynym czynnikiem, który wpływa na naszą decyzję. Naszą uwagę przyciąga wygląd produktu i jego estetyka. Kupujemy oczami, dlatego też w dzisiejszym artykule porozmawiamy o tym, jak działają kolory w marketingu i
Chcesz dowiedzieć się, co kryje się pod takimi tajemniczymi terminami jak: inbound marketing, SEO, content marketing czy social media? A może chcesz poznać znaczenie słów lead, konwersja czy pozycjonowanie? Przeczytaj nasz słowniczek podstawowych pojęć e-marketingowych! Znajdziesz w nim podstawowe pojęcia z zakresu marketingu internetowego, dzięki którym poszerzysz swoją wiedzę o reklamie w Internecie.