Spędzasz długie godziny na rozmowie lub wymianie mailów z potencjalnym klientem, a mimo wszystko on wciąż wybiera Twoją konkurencję? Angażujesz się, rozmawiasz, jednak nie widzisz rezultatów? Sprawdź, w którym momencie popełniasz błąd.
Pozyskiwanie klientów jest problematyczne dla wielu przedsiębiorców czy freelancerów. Wybicie się na tle ogromnej konkurencji na rynku jest niełatwym zadaniem, a nadążenie za nowymi trendami oraz metodami sprzedażowymi też nastręcza kłopotów biznesmenom, szczególnie gdy mają mocno ograniczony budżet.
Ile razy Tobie jako klientowi zdarzyło się przejść do konkurencji, bo zniechęciło Cię czekanie w kolejce infolinii? Ile razy Twoje zainteresowanie danym produktem/usługą malało z powodu braku możliwości skontaktowania się od ręki z firmą i przeważało o tym, że kupowałeś/łaś w innej firmie?